Przegląd projektu
Został opracowany niestandardowy system CRM dla Skandi Motors do zarządzania leadami sprzedażowymi i komunikacją z potencjalnymi klientami. System pozwala administratorom na dodawanie leadów, przypisywanie ich do konsultantów, śledzenie czasu odpowiedzi i automatyzację śledzenia wiadomości e-mail.
Zbudowany do dostępu w przeglądarce, system wspiera eksport danych, personalizację szablonów i śledzenie statusów leadów. Proces rozwoju obejmował współtworzenie ulepszeń na podstawie aktywnego użytkowania i opinii, co ostatecznie doprowadziło do powstania solidnego i elastycznego narzędzia do zarządzania leadami.
- Skandi Motors
Kluczowe cechy zrealizowane
- Formularz wprowadzania leadów z dynamicznym przypisaniem konsultanta
- Zautomatyzowane powiadomienia e-mail z wykorzystaniem szablonów
- Kolorowanie statusu i wyników leadów
- Eksport leadów do Excela z filtrami i komentarzami
- Edytowalne szablony e-mail z dynamicznymi zmiennymi
- Panel administracyjny do zarządzania konsultantami i ustawieniami
- Logowanie komentarzy i obserwacji dla każdego leada
- Wielostopniowy proces przetwarzania leadów z eskalacją
Zrzuty ekranu
Przegląd leadów – w tym status, dane kontaktowe, daty jazd próbnych, przypisani konsultanci i dane pojazdów.
Formularz tworzenia leada – zawiera pola na dane kontaktowe, informacje o pojeździe, datę jazdy próbnej i przypisanie konsultanta.
Edytor niestandardowych szablonów e-mail z dynamicznymi zmiennymi do zautomatyzowanych wiadomości do konsultantów.